środa, 13 stycznia 2016

Debiut Oziaka

                                   

                                             Świętokrzyski Park Narodowy.



1. Zaczynamy wycieczkę w miejscowości Trzcianka. Zawsze wchodziliśmy na Łysą Górę niebieskim szlakiem (tzw. traktem królewskim) z Nowej Słupi ale ostatnio postanowiłem zdobyć ten szczyt nową dla nas drogą czyli czerwonym szlakiem. Wstęp do Świętokrzyskiego Parku z psem jest na szczęście dozwolony 
Emotikon smile
Oziak - "Aułuuu (hura!) idziemy na wycieczkę w nieznane,  nareszcie spalimy świąteczne kalorie" Emotikon smile nareszcie spalimy świąteczne kalorie"





2. Oziak przy powalonym starym drzewie, na początku puszczy świętokrzyskiej. Co dziwne koniec grudnia a w lesie iście jesiennie.
                             























3. Jak widać, szlak jest dobrze oznakowany i w porównaniu do głazów na niebieskim szlaku, to tutaj idzie się bardzo przyjemnie ścieżką przez las 























4. Oziak - "Pan tylko żeby nie było na mnie, że to ja zniszczyłem, aż takich psujnych zdolności to ja nie mam
















5. Oziak i puszcza świętokrzyska w całej okazałości


























6. Oziak - "Robimy selfi z panem, który szepnął mi na ucho, że jak będę grzeczny i ładnie za pozuję to dostanę ciacho


















7. Oziak - "No to skoro obiecane ciacho... to proszę jaki ładny ze mnie model"
















8 . Oziak - "Tutaj też... prawie jak wilk z puszczy



























9. No dobra idziemy dalej... nie ma lekko.



























10. Oziak zaklęty w dziupli starego drzewa 


11. Oziak i potężny okaz drzewa, spotkany na trasie.



























12. Oziak - "Pan uśmiechaj się, nie rób mi obciachu..."
My na czerwonym szlaku...
















13. W połowie drogi jest dość romantyczny... mostek na którym Oziak pięknie zapozował. 

14. Obok są źródełka, w których "tankuję" Oziaka. 

















15. Oziak i przyrodnicze "wrota czasu" w tle 

















16. Oziak z powaloną Jodłą Mamucią

























17. Oziak - "Mam wrażenie, że ten las mnie otacza, ale i tak jest fajnie


























18. Oziak i mini jeziorko u podnóża Świętego Krzyża.
















19. Docieramy na szczyt Łysej Góry, w tle wieża klasztoru na Świętym Krzyżu.
Oziak - "Pan rób tą fotę bo słońce strasznie daje mi po oczach" 

20. Oziak i ja z widokami przed klasztorem z ledwo widoczną drogą niebieskiego szlaku. Jednak ja wolę od teraz wchodzić czerwonym szlakiem, bez tabunu ludzi, łagodną ścieżką przez las (bez kamieni) i dużo fajnych okazów drzew. Polecamy ten mniej uczęszczany czerwony szlak











21. Oziak i Gołoborze...


















22. Już spokojnie Oziaczku, nie jesteś sam! z panem zawsze raźniej Emotikon smile
Dziękujemy za obejrzenie wszystkich zdjęć 





Tekst i zdjęcia; Krzysztof Sz 
20. Oziak i ja z widokami przed klasztorem z ledwo widoczną drogą niebieskiego szlaku. Jednak ja wolę od teraz wchodzić czerwonym szlakiem, bez tabunu ludzi, łagodną ścieżką przez las (bez kamieni) i dużo fajnych okazów drzew. Polecamy ten mniej uczęszczany czerwony szlakgasale i tak jest fajnie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz